Architektura MuratorProjektyHotel na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu

Hotel na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu

Sześciopiętrowy obiekt powstanie tuż obok Katedry św. Jana Chrzciciela we Wrocławiu. Koncepcję budynku opracowało biuro Forum Architekci, za projekt wnętrz odpowiada pracownia Medusa Group.

Hotel na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu
Nowa Fabryczna w Łodzi - nowoczesny biurowiec projektu medusagroup już gotowy W niedalekiej odległości od dworca Łódź Fabryczna i zaadaptowanej na cele kulturalne dawnej elektrowni EC1 zrealizowano pierwszy biurowiec Nowego Centrum Łodzi. Projekt architektoniczny powstał w pracowni medusagroup.
Biurowiec Kanlux w Radzionkowie Architekci otoczyli budynek ażurową strukturą ze stalowych korytek, służących zazwyczaj do podwieszania zwoi kablowych w biurowcach. Elementy te wprowadziły wymowną grę światłem, współgrającą z profilem firmy produkującej oświetlenie – pisze Dawid Hajok.
Biurowiec Kanlux w Radzionkowie [rozmowa z Przemem Łukasikiem] Zastosowanie korytek kablowych, jak się okazało bardzo dobrego materiału elewacyjnego, pozwoliło „ubrać” budynek w niestandardowe opakowanie, nadając mu całkowicie nowego wyrazu - o najnowszej realizacji pracowni medusagroup, biurowcu Kanlux w Radzinkowie, z Przemem Łukasikiem rozmawia Dawid Hajok.
Bramę Miasta w Nowym Centrum Łodzi zaprojektuje medusa group Znamy koncepcję, według której powstanie dominanta na głównej osi Nowego Centrum Łodzi. Dwa 15-kondygnacyjne budynki zaprojektowała śląska pracownia medusa group.
Historia hali Koszyki – Tomasz Żylski Hala na Koszykach była jednym z trzech nowoczesnych obiektów handlowych zrealizowanych przez władze miasta u progu XX wieku zgodnie z trendami panującymi wówczas w całej Europie.
Naturalna kontynuacja – JEMS Architekci o projekcie hali Koszyki Po dotkliwych zniszczeniach wojennych, obiekt metodami gospodarczymi przywrócono do funkcjonowania, pozbawiając go jednak większości detali. Nie ma tu więc dziś miejsca na wierną rekonstrukcję ani też na leducowską, wyidealizowaną wersję zabytku. Hala „idealną” nigdy nie była. Odrzuciliśmy również pokusę podkreślenia „neutralnego” charakteru tego co nowe. Nasze podejście to naturalna, krytyczna kontynuacja. Projekt stara się wyeksponować to, co w budowli autentyczne, wprowadziliśmy jednak wiele zmian podnoszących jej przestrzenne i funkcjonalne walory – piszą współautorzy Jerzy Szczepanik-Dzikowski, Maciej Miłobędzki i Mateusz Świętorzecki.