Architektura MuratorProjektyWyniki konkursu na kładkę w Augustowie

Wyniki konkursu na kładkę w Augustowie

Władze Warszawy ogłosiły właśnie konkurs na projekt kładki, która połączyłaby brzegi Wisły na wysokości ulic Karowej i Okrzei. Tymczasem przedstawiamy wyniki rozstrzygniętego niedawno konkursu na projekt pieszej przeprawy przez rzekę Nettę w Augustowie. Był to pierwszy w historii konkurs architektoniczny zorganizowany przez władze miasta.

Wyniki konkursu na kładkę w Augustowie
Nowy pieszo-rowerowy most przez Wisłę w Warszawie – znamy wyniki konkursu Ratusz ogłosił wyniki konkursu architektonicznego na nową przeprawę pieszo-rowerową przez Wisłę. Pierwszą nagrodę otrzymała pracownia Schuessler-Plan Inżynierzy Sp. z o.o. z Warszawy. Most o długości 400 i szerokości 6 metrów powstanie na wysokości ulic Karowej i Okrzei.
Kładka pieszo-rowerowa w Augustowie Konkurs na projekt kładki nad rzeką Nettą był pierwszym w historii konkursem architektonicznym zorganizowanym przez władze Augustowa. Najwyżej oceniono koncepcję pracowni STOPROCENT Architekci i ASECon.
Konkurs na projekt kładki przez Wisłę w Warszawie Władze Warszawy ogłosiły międzynarodowy konkurs na projekt przeprawy pieszo-rowerowej przez Wisłę. Pula nagród wynosi 260 tys. złotych. Wnioski o dopuszczenie do uczestnictwa przyjmowane są tylko do 20 stycznia 2017 roku.
Węzeł szczęścia – piesza kładka projektu holenderskiej pracowni NEXT architects Blisko 200-metrowy pieszy most połączył dwie części miasta Changsha w środkowych Chinach, rozdzielone rzeką i wielopasmową arterią. Projekt przeprawy wyłoniono w konkursie z 2013 roku.
Pływający pomost na jeziorze Iseo Zaprojektowany przez parę artystów trzykilometrowy pomost połączył dwa włoskie miasteczka i wyspę na jeziorze Iseo. W ciągu zaledwie dwóch tygodni kładkę odwiedziło kilkaset tysięcy osób.
Obrotowa kładka nową atrakcją Gdańska [FILM] Kładka zaprojektowana przez Cezarego Bednarskiego połączy Wyspę Spichrzów z Długim Pobrzeżem i Głównym Miastem w Gdańsku. Architekt zaproponował obiekt o prostej formie, który nie konkurowałby z otaczającą zabudową. Zobacz, jak nowa przeprawa będzie prezentować się w kontekście miasta i w jaki sposób zaplanowano otwieranie przęsła.