Architektura MuratorRealizacjeTak pracuje pokolenie Y - zobacz nowoczesne projekty wnętrz biurowych

Tak pracuje pokolenie Y - zobacz nowoczesne projekty wnętrz biurowych

Wyznacznikiem budowy i aranżacji współczesnych biur jest jakość. Z dwóch powodów: z uwagi na potrzeby człowieka, ale też stronę biznesową projektu. Oba te elementy mają kluczowe znaczenie dla architektów i inwestorów. Jak to wygląda w praktyce? Świetnie oddaje to kilka zrealizowanych ostatnio w Warszawie projektów biurowych.

Tak pracuje pokolenie Y - zobacz nowoczesne projekty wnętrz biurowych
Fot. Armstrong
Droids On Roids - biuro jak mobilna aplikacja Pracownia mode:lina zaprojektowała nowe wnętrza wrocławskiego przedsiębiorstwa Droids on Roids. Przyglądając się pracy programistów architekci postanowili połączyć elementy charakterystyczne dla mobilnych aplikacji z identyfikacją wizualną firmy.
Biuro Linklaters w Warszawie Wnętrze biura miało odpowiadać wizerunkowi firmy, być klasyczne, pozbawione intensywnych kolorów i nietypowych rozwiązań, podobnie jak w zagranicznych oddziałach ozdobione jedynie pracami artystów – pisze Krzysztof Zięba.
Stara Oranżeria w Łazienkach Królewskich Stara Oranżeria i Teatr Królewski to najcenniejsze zabytki europejskiego klasycyzmu. Po modernizacji i renowacji przywrócono im kształt z czasów panowania króla Stanisława Augusta Poniatowskiego – pisze Jerzy S. Majewski.
Miejsce dla hipstera - hotel z wnętrzami w stylu vintage Hotel Giulia znajduje się w samym centrum Mediolanu, w historycznym budynku z początku XIX wieku. Opracowanie koncepcji wnętrz powierzono architektce i projektantce Patricii Urquioli, która stworzyła niepowtarzalne miejsce wypełnione znakomitym dizajnem i rozwiązaniami inspirowanymi stylem vintage.
ChiChi 4U - industrialne wnętrze projektu mode:liny Pracownia mode:lina zaprojektowała nowy lokal poznańskiej burgerowni ChiChi 4U. Projektanci postawili na industrialną estetykę – czarną ryflowaną blachę, widoczną konstrukcję wentylacji i stalowe kraty pod sufitem.
Główna siedziba firmy Geberit Meble i dodatki takich marek jak Vitra czy Carl Hansen & Søn, a także wyszukane na aukcjach historyczne przedmioty dyskretnie podkreślają charakter wnętrza oraz sygnalizują miejsce i czas założenia firmy – pisze Krzysztof Zięba.