Grand Front to konkurs organizowany przez Izbę Wydawców Prasy, w którym nagradzane są najlepsze polskie okładki prasowe. Nagrody przyznawane są przez jury, w którego skład wchodzą dyrektorzy artystyczni, wykładowcy uczelni plastycznych, fotograficy oraz wydawcy. W tegorocznej, trzynastej już edycji, główną nagrodę na Prasową Okładkę Roku Grand Front 2014 zdobyło pismo "National Geographic Polska" za numer 5/2014.
O miano najlepszej okładki 2014 roku rywalizowały 374 prace w 8 kategoriach dla prasy drukowanej, które zgłosiły zarówno redakcje pism lokalnych, jak i ogólnokrajowych. Orpócz nagrody głównej, w konkusie przyznano nagrody i wyróżnienia w kategoriach: Dzienniki, Czasopisma lokalne, Czasopisma opinii, Magazyny wielotematyczne, Popularne czasopisma poradnicze dla kobiet, Czasopisma hobbystyczne i Magazyny offowe. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło w kategorii czasopism hobbystycznych (110) oraz branżowych (59).
II nagrodę w tej ostatniej kategorii otrzymała "Architektura-murator" za okładkę numeru 7/2014, przedstawiającą detal Sali Koncertowej Filharmonii Szczecińskiej. Projekt okładki przygotował Jerzy Porębski, z wykorzystaniem zdjęcia Jakuba Certowicza. To nie pierwszy raz, gdy doceniono okładki "Architektury-murator". W poprzednich edycjach Grand Front, projekty czasopisma były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane.