projektowanie doświadczeń ksiązka

i

Autor: Archiwum Architektury

"Projektowanie doświadczeń" - premiera książki w Muzeum Sztuki Nowoczesnej

2017-11-29 16:56

8 grudnia odbędzie się premiera najnowszej książki Igora Gałązkiewicza, będącej spojrzeniem na projektowanie i architekturę poprzez pryzmat ich zdolności do tworzenia autentycznych "doświadczeń", służących markom do kreowania wizerunku.

Autor bada, w jaki sposób doświadczenie stało się metodą komunikacji handlowej, plasującą się na styku marketingu, designu i architektury. Dla nawet najatrakcyjniejszych czy najlepiej wykonanych towarów czy usług trzeba zaprojektować odwołującą się do uczuć i wartości oprawę, ucieleśniającą pożądany etos czy styl życia. Sklepy mają za zadnie sprzedać nie tylko produkty, ale i wrażenia. Igor Gałązkiewicz omawia sposób, w jaki sposób poprzez projektowanie marki kreują świadomość konsumentów, oddziałując na ich emocje, oraz przedstawia jak w świetle dynamicznie rozwijających się technologii coraz bardziej zyskują na wadze autentyzm i nostalgia.

"Architektura-murator" sprawuje patronat medialny nad książką.

Premiera książki odbędzie się 8 grudnia o godzinie 18:30 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej przy Pańskiej 3 w Warszawie.