Stacja Rondo Daszynskiego, rzut antresoli; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo Daszyńskiego
Wizualizacja stacji Rondo Daszyńskiego; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo Daszyńskiego
Wnętrze stacji Rondo Daszyńskiego, wizualizacja; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo Daszyńskiego
Wejście do stacji Rondo Daszyńskiego; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo Daszyńskiego
Daszek wejścia do stacji Rondo Daszynskiego; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo Daszyńskiego
Stacja Rondo Daszyńskiego, przekrój; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo ONZ
Stacja Rondo ONZ, rzut antresoli; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo ONZ
Wizualizacja stacji Rondo ONZ; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo ONZ
Wnętrze stacji Rondo ONZ, wizualizacja; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo ONZ
Wejście do stacji Rondo ONZ; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo ONZ
Wejście do stacji Rondo ONZ; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Rondo ONZ
Przejście podziemne z lokalami usługowymi na stacji Rondo ONZ; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Stadion
Stacja Stadion Narodowy, rzut antresoli; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Stadion
Wnętrze stacji Stadion Narodowy, wizualizacja; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Stadion
Wizualizacja stacji Stadion Narodowy; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Stadion
Peron stacji Stadion Narodowy doświetlony jest przez ażurowe słupy umożliwiające dostęp światła dziennego do podziemi; fot. Daniel Rumiancew
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Stadion
Stacja Stadion Narodowy jest największa i najbardziej okazała; fot. Daniel Rumiancew
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Stadion
Wejście do stacji Stadion Narodowy; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Stadion
Wejście do stacji Stadion Narodowy; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Stadion
Stacja Stadion Narodowy, detal słupa; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Stacja Dworzec Wileński, rzut antresoli
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Wizualizacja stacji Dworzec Wileński; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Wnętrze stacji Dworzec Wileński, wizualizacja; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Peron na stacji Dworzec Wileński; fot. Daniel Rumiancew
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Stacja Dworzec Wileński; fot. Daniel Rumiancew
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Wejście do stacji Dworzec Wileński; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Wejście do stacji Dworzec Wileński; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Wejście do stacji Dworzec Wileński; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Dworzec Wileński
Wejście do stacji Dworzec Wileński; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Świętokrzyska
Wizualizacja stacji Świętokrzyska; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Świętokrzyska
Wnętrze stacji Świętokrzyska, wizualizacja; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Świętokrzyska
Wejście do stacji Świętokrzyska; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Świętokrzyska
Wejście do stacji Świętokrzyska; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Świętokrzyska
Stacja Świętokrzyska, rzut antresoli; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Świętokrzyska
Stacja Świętokrzyska, przekrój; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Świętokrzyska
Schody na stacji Świętokrzyska; fot. Daniel Rumiancew
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Nowy Świat
Wizualizacja stacji Nowy Świat - Uniwersytet; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Nowy Świat
Wnętrze stacji Nowy Świat - Uniwersytet, wizualizacja; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Nowy Świat
Wejście do stacji Nowy Świat - Uniwersytet; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Nowy Świat
Wejście do stacji Nowy Świat - Uniwersytet; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Nowy Świat
Przeście podziemne na stacji Nowy Świat - Uniwersytet; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Nowy Świat
Stacja Nowy Świat - Uniwersytet, przekrój; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Nowy Świat
Stacja Nowy Świat - Uniwersytet, rzut antresoli; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Nowy Świat
Peron na stacji Nowy Świat - Uniwersytet; fot. Daniel Rumiancew
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Powiśle
Wizualizacja stacji Powiśle; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Powiśle
Wnętrze stacji Powiśle, wizualizacja; il. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Powiśle
Stacja Powiśle, przekrój; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Powiśle
Stacja Powiśle, rzut antresoli; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Centrum Nauki Kopernik
Wejście i windy do stacji Centrum Nauki Kopernik zlokalizowano przy pomniku Syreny, w tle Most Świętokrzyski; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Centrum Nauki Kopernik
Wejście do stacji Centrum Nauki Kopernik; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Centrum Nauki Kopernik
Fragment świetlika przy wejściu do stacji Centrum Nauki Kopernik; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Stacja Centrum Nauki Kopernik
Schody prowadzące do stacji Centrum Nauki Kopernik; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Napisy z nazwami stacji zarojektowane zostały przez Wojciecha Fangora; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Napisy z nazwami stacji według projektu Wojciecha Fangora; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Peron z widokiem na antresolę; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Peron na stacji Centrum Nauki Kopernik; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Ruchome schody prowadzące na peron stacji Centrum Nauki Kopernik; fot. Marcin Czechowicz
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Schemat centralnego odcinka II linii metra na tle planu Warszawy; rys. Beata Tylec
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Schemat przebiegu linii metra poniżej poziomu gruntu. Tunel biegnie siedem metrów pod dnem Wisły; rys. dzięki uprzejmości pracowni
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Mapa Warszawy z istniejącymi i planowanymi stacjami metra. Na niebiesko zaznaczono I. linię, na czerwono - II. (stacje zrealizowane i planowane); źródło: Metro warszawskie sp. z o.o.
Źródło: Archiwum Architektury
Rozwiń
Druga linia metra w Warszawie
Stacje metra mają tworzyć przestrzeń użytkową będącą syntezą sztuki, technologii i konstrukcji; fot. Daniel Rumiancew