Powrót do Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji

Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji

Pełen ekran
Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji
Slajd: 12/16
Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji Greg Lynn. Architekt w poszukiwaniu innowacji

Zobacz więcej miniatur

Packard Plant/Center for Fulfillment, Knowledge, and Innovation – wizualizacja projektu w rozszerzonej rzeczywistości 15. Międzynarodowe Biennale Architektury w Wenecji, pawilon Stanów Zjednoczonych Autorzy: Greg Lynn FORM – Melissa Shin, Sean Boyd, Jasper Lynn, May Wang; UCLA IDEAS Robotics Lab – Peter Vikar; UCLA A+UD PhD Research Assistants – Iman Ansari, Jia Gu, Alexander Maymind; Trimble & Microsoft HoloLens – Aviad Almagor, Darren Thomson, Darrin Hurd, Jordan Lawver; Framestore – Ben West, Chris Eckardt, Anthony Gibbs, Duncan Elms, John Cook, Sean Dollins, James Healy, Caleb Ollivant, Pedram Torbati, Humberto Reyanga, Jonah Braun, Beau Leon, Stephanie Espinetti; zdjęcia z drona – Keith Muratori; zdjęcia – Mike Boening, Jon W; Piaggio Fast Forward – Jamar Bromley Realizacja: 2016 Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość (AR – augmented reality i VR – virtual reality) to technologie, które w ostatnich latach zdobywają olbrzymi rozgłos. Lynn twierdzi, że to ta pierwsza – AR, czyli nałożenie komputerowej grafiki 3d na realny obraz widziany przez użytkownika – będzie coraz częściej wykorzystywana. Ostatnio architekt użył należącej do Microsoftu technologii Hololens, by we współpracy z zajmującą się również cyfrowymi rozwiązaniami firmą Trimble stworzyć zwizualizowany w rozszerzonej rzeczywistości projekt rewitalizacji fabryki samochodowej Packard Plant w Detroit. Wizualizacje AR ulokowanego w starym zakładzie Centrum Doskonalenia, Wiedzy i Innowacji były częścią ekspozycji w pawilonie Stanów Zjednoczonych na ubiegłorocznym weneckim biennale architektury. Użycie AR nie ograniczyło się jednak wyłącznie do prezentacji projektu. Lynn skorzystał z tej technologii także na etapie koncepcji, żeby szybko przeanalizować różne potencjalne rozwiązania. Według niego głównym atutem AR jest skrócenie procesu projektowego i lepsza komunikacja z klientami; FOT. MICROSOFT I GREG LYNN FORM

Tweetnij