Innowacyjne dworce kolejowe
Dworzec główny w Wiedniu, 2014, proj. Atelier Albert Wimmer. Fot. ÖBB/Luftbild Redl
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Dworzec Zachodni w Tianjin w Chinach, 2011, proj. Gerkan, Marg and Partners. Fot. ©Christian Gahl/dzięki uprzejmości GMP
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Stacja Rotterdam Centraal, 2014, proj. Team CS: Benthem Crouwel Architects, MVSA Meyer en Van Schooten Architecten, West 8. Fot. dzięki uprzejmości ProRail
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Stacja Crossrail Canary Wharf w Londynie, I etap 2015, zakończenie 2018, proj. Foster + Partners. Fot. Nigel Young / Foster + Partners
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Stacja Crossrail Canary Wharf w Londynie, I etap 2015, zakończenie 2018, proj. Foster + Partners. Fot. Nigel Young / Foster + Partners
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Stacja Besancon Franche-Comte zlokalizowana na terenie strefy ZAC d’Auxon-Dessus, 2011, proj. AREP, główny projektant: Jean-Marie Duthileul. Na zielonym dachu budynku zlokalizowano panele fotowoltaiczne. Fot. ©SNCF-AREP/Photographe: Mathieu Lee Vigneau
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Dworzec Belfort-Montbeliard zlokalizowany na terenie strefy ZAC Meroux, 2011, proj. AREP, główny projektant Jean-Marie Duthileul. Fot. ©SNCF-AREP/Photographe: Mathieu Lee Vigneau
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Dworzec Belfort-Montbeliard zlokalizowany na terenie strefy ZAC Meroux, 2011, proj. AREP, główny projektant Jean-Marie Duthileul. Fot. Daniel Załuski
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Dworzec Belfort-Montbeliard zlokalizowany na terenie strefy ZAC Meroux, 2011, proj. AREP, główny projektant Jean-Marie Duthileul. Fot. ©SNCF-AREP/Photographe: Mathieu Lee Vigneau
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Wejście główne na dworzec Besancon FC. Na zadaszeniu tunelu prowadzącego do holu głównego, podobnie jak na dachu budynku zamontowano panele fotowoltaiczne. Fot. Daniel Załuski
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Dworzec kolejowy w Kerpen- -Horrem w Niemczech, 2014, główny architekt: Marc Ulrich, DB Station&Service. Fot. DB AG, Christian Gahl
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Dworzec kolejowy w Kerpen- -Horrem w Niemczech, 2014, główny architekt: Marc Ulrich, DB Station&Service. Fot. DB AG, Christian Gahl
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Dworzec kolejowy w Kerpen- -Horrem w Niemczech, 2014, główny architekt: Marc Ulrich, DB Station&Service. Fot. DB AG, Christian Gahl
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Prototypowe dworce systemowe: w Mławie (14), Strzecach Krajeńskich (15) i Nasielsku (16), 2014, proj. Bartosz Szubski i Paweł Kośmicki, Departament inwestycji PKP S.A. Fot. PKP S.A.
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Prototypowe dworce systemowe: w Mławie (14), Strzecach Krajeńskich (15) i Nasielsku (16), 2014, proj. Bartosz Szubski i Paweł Kośmicki, Departament inwestycji PKP S.A. Fot. PKP S.A
Autor: Archiwum serwisu
Innowacyjne dworce kolejowe
Prototypowe dworcesystemowe: w Mławie (14), StrzecachKrajeńskich (15) i Nasielsku (16), 2014,proj. Bartosz Szubski i Paweł Kośmicki,Departament inwestycji PKP S.A. Fot. PKP S.A Prototypowe dworcesystemowe: w Mławie (14), StrzecachKrajeńskich (15) i Nasielsku (16), 2014,proj. Bartosz Szubski i Paweł Kośmicki,Departament inwestycji PKP S.A. Fot. PKP S.A
Autor: Archiwum serwisu
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...