Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec główny w Wiedniu, 2014, proj. Atelier Albert Wimmer. Fot. ÖBB/Luftbild Redl
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec Zachodni w Tianjin w Chinach, 2011, proj. Gerkan, Marg and Partners. Fot. ©Christian Gahl/dzięki uprzejmości GMP
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Stacja Rotterdam Centraal, 2014, proj. Team CS: Benthem Crouwel Architects, MVSA Meyer en Van Schooten Architecten, West 8. Fot. dzięki uprzejmości ProRail
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Stacja Crossrail Canary Wharf w Londynie, I etap 2015, zakończenie 2018, proj. Foster + Partners. Fot. Nigel Young / Foster + Partners
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Stacja Crossrail Canary Wharf w Londynie, I etap 2015, zakończenie 2018, proj. Foster + Partners. Fot. Nigel Young / Foster + Partners
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Stacja Besancon Franche-Comte zlokalizowana na terenie strefy ZAC d’Auxon-Dessus, 2011, proj. AREP, główny projektant: Jean-Marie Duthileul. Na zielonym dachu budynku zlokalizowano panele fotowoltaiczne. Fot. ©SNCF-AREP/Photographe: Mathieu Lee Vigneau
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec Belfort-Montbeliard zlokalizowany na terenie strefy ZAC Meroux, 2011, proj. AREP, główny projektant Jean-Marie Duthileul. Fot. ©SNCF-AREP/Photographe: Mathieu Lee Vigneau
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec Belfort-Montbeliard zlokalizowany na terenie strefy ZAC Meroux, 2011, proj. AREP, główny projektant Jean-Marie Duthileul. Fot. Daniel Załuski
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec Belfort-Montbeliard zlokalizowany na terenie strefy ZAC Meroux, 2011, proj. AREP, główny projektant Jean-Marie Duthileul. Fot. ©SNCF-AREP/Photographe: Mathieu Lee Vigneau
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Wejście główne na dworzec Besancon FC. Na zadaszeniu tunelu prowadzącego do holu głównego, podobnie jak na dachu budynku zamontowano panele fotowoltaiczne. Fot. Daniel Załuski
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec kolejowy w Kerpen- -Horrem w Niemczech, 2014, główny architekt: Marc Ulrich, DB Station&Service. Fot. DB AG, Christian Gahl
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec kolejowy w Kerpen- -Horrem w Niemczech, 2014, główny architekt: Marc Ulrich, DB Station&Service. Fot. DB AG, Christian Gahl
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec kolejowy w Kerpen- -Horrem w Niemczech, 2014, główny architekt: Marc Ulrich, DB Station&Service. Fot. DB AG, Christian Gahl
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Prototypowe dworce systemowe: w Mławie (14), Strzecach Krajeńskich (15) i Nasielsku (16), 2014, proj. Bartosz Szubski i Paweł Kośmicki, Departament inwestycji PKP S.A. Fot. PKP S.A.
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Prototypowe dworce systemowe: w Mławie (14), Strzecach Krajeńskich (15) i Nasielsku (16), 2014, proj. Bartosz Szubski i Paweł Kośmicki, Departament inwestycji PKP S.A. Fot. PKP S.A
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Innowacyjne dworce kolejowe

Innowacyjne dworce kolejowe

Prototypowe dworcesystemowe: w Mławie (14), StrzecachKrajeńskich (15) i Nasielsku (16), 2014,proj. Bartosz Szubski i Paweł Kośmicki,Departament inwestycji PKP S.A. Fot. PKP S.A Prototypowe dworcesystemowe: w Mławie (14), StrzecachKrajeńskich (15) i Nasielsku (16), 2014,proj. Bartosz Szubski i Paweł Kośmicki,Departament inwestycji PKP S.A. Fot. PKP S.A
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń

Innowacyjne dworce kolejowe

Dworzec główny w Wiedniu, 2014, proj. Atelier Albert Wimmer. Fot. ÖBB/Luftbild Redl
Źródło: Archiwum serwisu
Rozwiń
Powrót
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Innowacyjne dworce kolejowe
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email