Powrót do Miejsce tworzenia zmiennych idei – o projekcie Muzeum nad Wisłą Adolf Krischanitz

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Pełen ekran
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Slajd: 15/21
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Zobacz więcej miniatur

Razem z pawilonem Muzeum zyskało wreszcie odpowiednią wentylację, kontrolę klimatu i zabezpieczenia, dzięki czemu na wystawę udało się wypożyczyć dzieła z wielu prestiżowych muzeów i kolekcji, na zdjęciu obraz Zakochany homar (1967, autor: Evelyne Axell) oraz rzeźba Syrenka (ok. 1775-1800, autor nieznany). Fot. Marcin Czechowicz

Tweetnij