PQ - wystawa polska - Architektura-Murator
Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Głównym plastycznym elementem polskiej wystawy Post-Apocalypsis były fragmenty pni symbolizujące stechnicyzowaną naturę. Dzięki zjawisku tzw. przewodnictwa kostnego i ukrytym instalacjom, dotykając drzewa słyszało się teksty polskich romantyków "bezpośrednio" w głowie. Fot. Ludek Neuzil/serwis prasowy
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Głównym plastycznym elementem polskiej wystawy Post-Apocalypsis były fragmenty pni symbolizujące stechnicyzowaną naturę. Dzięki zjawisku tzw. przewodnictwa kostnego i ukrytym instalacjom, dotykając drzewa słyszało się teksty polskich romantyków "bezpośrednio" w głowie. Fot. Marcin Wziontek
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Niewidzialny dźwiękowy krajobraz, czyli polska ekspozycja studencka The Boundaries of Landscape (Granice krajobrazu). Fot. Marketa Bendova/serwis prasowy
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Polska część sekcji Objects – The Rainbow. Zaprezentowany obiekt nawiązywał formą do słynnej Tęczy – instalacji artystycznej autorstwa Julity Wójcik, która w 2012 roku stanęła na placu Zbawiciela w Warszawie. Częścią polskiej prezentacji była także relacja fotoreportera Marcina Wziontka, który opowiadał historię podpalenia Tęczy 11 listopada 2013 roku. Fot. Marketa Bendova/serwis prasowy
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Głównym plastycznym elementem polskiej wystawy Post-Apocalypsis były fragmenty pni symbolizujące stechnicyzowaną naturę. Dzięki zjawisku tzw. przewodnictwa kostnego i ukrytym instalacjom, dotykając drzewa słyszało się teksty polskich romantyków "bezpośrednio" w głowie. Fot. Martina Novozamska
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń

Wystawa polska - nagroda za dźwięk

Głównym plastycznym elementem polskiej wystawy Post-Apocalypsis były fragmenty pni symbolizujące stechnicyzowaną naturę. Dzięki zjawisku tzw. przewodnictwa kostnego i ukrytym instalacjom, dotykając drzewa słyszało się teksty polskich romantyków "bezpośrednio" w głowie. Fot. Ludek Neuzil/serwis prasowy
Autor: Archiwum serwisu
Rozwiń
Powrót
Wystawa polska - nagroda za dźwięk
Wystawa polska - nagroda za dźwięk
Wystawa polska - nagroda za dźwięk
Wystawa polska - nagroda za dźwięk
Wystawa polska - nagroda za dźwięk
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email