15, 17 | Zielona skarpa pomiędzy boiskiem zlokalizowanym na stropie garażu naziemnego, a ogólnodostępnym placem przed budynkiem szkoły. Skarpa tworzy rodzaj niewielkiego amfiteatru
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
9 | Ogólnodostępny ogród z pergolą i ogródkami warzywnymi wokół budynków szkoły
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
1 | Ściany zewnętrzne garażu naziemnego oraz stojącą na nich ramę, wyznaczającą granicę boiska nad garażem, wykonano w barwionym betonie architektonicznym
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
10 | Wejście do budynku szkoły. Elewacje obiektu pokryte są ręcznie formowaną cegłą Zendra Multi firmy Cekobud
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
11 | Fragment hali sportowej
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
12 | Ogólnodostępny skwer z placem zabaw dla dzieci. Z przyległej do skweru przeszklonej hali sportowej rozciąga się widok na okolicę. Elewację budynku obłożono malowanymi na ciemno deskami świerkowymi podkreślającymi drewnianą konstrukcję hali
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
13 | Dziedziniec budynku szkoły pełni rolę przestrzeni wypoczynkowej
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
14 | Fragment pergoli
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
15, 17 | Zielona skarpa pomiędzy boiskiem zlokalizowanym na stropie garażu naziemnego, a ogólnodostępnym placem przed budynkiem szkoły. Skarpa tworzy rodzaj niewielkiego amfiteatru
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
16 | Fragment ściany garażu naziemnego oraz boiska
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
18 | Kolorowy mural w stołówce szkolnej
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
19 | Wnętrza szkoły wykończono w jaskrawej kolorystyce. Wejścia do sali lekcyjnych zaprojektowano w formie żółtych portali
więcej...
foto: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
20 | Halę sportową można dzielić na mniejsze przestrzenie