Szkoła podstawowa nr 400
15, 17 | Zielona skarpa pomiędzy boiskiem zlokalizowanym na stropie garażu naziemnego, a ogólnodostępnym placem przed budynkiem szkoły. Skarpa tworzy rodzaj niewielkiego amfiteatru
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
9 | Ogólnodostępny ogród z pergolą i ogródkami warzywnymi wokół budynków szkoły
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
1 | Ściany zewnętrzne garażu naziemnego oraz stojącą na nich ramę, wyznaczającą granicę boiska nad garażem, wykonano w barwionym betonie architektonicznym
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
10 | Wejście do budynku szkoły. Elewacje obiektu pokryte są ręcznie formowaną cegłą Zendra Multi firmy Cekobud
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
11 | Fragment hali sportowej
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
12 | Ogólnodostępny skwer z placem zabaw dla dzieci. Z przyległej do skweru przeszklonej hali sportowej rozciąga się widok na okolicę. Elewację budynku obłożono malowanymi na ciemno deskami świerkowymi podkreślającymi drewnianą konstrukcję hali
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
13 | Dziedziniec budynku szkoły pełni rolę przestrzeni wypoczynkowej
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
14 | Fragment pergoli
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
15, 17 | Zielona skarpa pomiędzy boiskiem zlokalizowanym na stropie garażu naziemnego, a ogólnodostępnym placem przed budynkiem szkoły. Skarpa tworzy rodzaj niewielkiego amfiteatru
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
16 | Fragment ściany garażu naziemnego oraz boiska
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
18 | Kolorowy mural w stołówce szkolnej
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
19 | Wnętrza szkoły wykończono w jaskrawej kolorystyce. Wejścia do sali lekcyjnych zaprojektowano w formie żółtych portali
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
20 | Halę sportową można dzielić na mniejsze przestrzenie
Autor: Juliusz Sokołowski
Szkoła podstawowa nr 400
5 | Szkoła, rzut parteru. Oznaczenia: 1 – hol główny; 2 – szatnie; 3 – stołówka; 4 – kuchnia; 5 – zaplecze kuchni; 6 – sale lekcyjne; 7 – świetlice;
Autor: iwum pracowni/ Archiwum prywatne
Szkoła podstawowa nr 400
6 | Szkoła, rzut piętra. Rzut parteru. Oznaczenia: 1 – hol; 2 – strefa rekreacyjna; 3 – sale lekcyjne; 4 – pokój nauczycielski; 5 – biblioteka; 6 – gabinet; 7 – pom. socjalne
Autor: iwum pracowni/ Archiwum prywatne
Szkoła podstawowa nr 400
3 | Hala sportowa. Rzut parteru. Oznaczenia: 1 – łącznik; 2 – hol główny; 3 – sale ćwiczeń; 4 – pom. trenerów; 5 – magazynek; 6 – szatnia; 7 – pom. techniczne
Autor: iwum pracowni/ Archiwum prywatne
Szkoła podstawowa nr 400
4 | Hala sportowa, rzut piętra. Oznaczenia: 1 – łącznik; 2 – hol; 3 – magazynek; 4 – widownia; 5 – sala gimnastyczna
Autor: iwum pracowni/ Archiwum prywatne
Szkoła podstawowa nr 400
7 | Przekrój A-A
Autor: iwum pracowni/ Archiwum prywatne
Szkoła podstawowa nr 400
8 | Przekrój B-B
Autor: iwum pracowni/ Archiwum prywatne
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...