Ulica Karowa ma duży potencjał do przemiany w żywy, miejski pasaż prowadzący na pieszo - rowerowy most, wymaga to jednak obecności pierzei z parterem usługowym, najlepiej po obu stronach ulicy.
Źródło: miastoNATURA
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Warszawa bez Wisłostrady? Co w zamian?
Likwidacja Wisłostrady na poziomie terenu w rejonie Mariensztatu pozwoli na stworzenie tu waterfrontu - ściany miasta bezpośrednio nad Wisłą.
Źródło: miastoNATURA
Rozwiń
Warszawa bez Wisłostrady? Co w zamian?
Źródło: miastoNATURA
Warszawa bez Wisłostrady? Co w zamian?
Źródło: miastoNATURA
Warszawa bez Wisłostrady? Co w zamian?
ZJAZDY Z MOSTU PONIATOWSKIEGO Terenochłonne zjazdy z mostu proponujemy zastąpić rampami o prostej geometrii - pozwala to odzyskać znaczącą ilość terenu nad samą rzeką.
Źródło: miastoNATURA
Rozwiń
Warszawa bez Wisłostrady? Co w zamian?
Źródło: miastoNATURA
Powiększ zdjęcie
Warszawa bez Wisłostrady? Co w zamian?
Tereny nad Wisłą rozciagające się od Mostu Śląsko - Dąbrowskiego aż do Cytadeli to ogromna powierzchnia zieleni, stanowiąca potencjalnie obszerne zaplecze rekreacyjne dla mieszkańców Warszawy.
Źródło: miastoNATURA
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Warszawa bez Wisłostrady? Co w zamian?
Propozycja projektowa zakłada połączenie urbanistyczne obszaru Solca z Wisłą poprzez klarowne wnętrza urbanistyczne - ulice, place i park Rydza - Śmigłego o wyraźnych krawędziach.
Źródło: miastoNATURA
Rozwiń
Warszawa bez Wisłostrady? Co w zamian?
Ulica Karowa ma duży potencjał do przemiany w żywy, miejski pasaż prowadzący na pieszo - rowerowy most, wymaga to jednak obecności pierzei z parterem usługowym, najlepiej po obu stronach ulicy.