Anterpia uznawana jest za belgijską stolicę mody. To tutaj znajdują się butiki najbardziej znanych światowych projektantów. W sierpniu 2015 roku, w historycznym centrum miasta, otwarto showroom japońskiej marki Issey Miyake. Na lokalizację sklepu wybrano 300-metrową przestrzeń w budynku z XVI wieku. Wnętrze wypełniają wykonane na zamówienie, minimalistyczne meble z białego betonu i piaskowanego szkła, kontrastujące z odsłoniętymi fragmentami murów.
Największym wyzwaniem dla projektantów okazało się wykonanie oświetlenia, które z jednej strony musiało sprostać oczekiwaniom kreatora mody, a z drugiej spełnić wymogi konserwatorskie. Podstawowa trudność leżała w braku możliwości ingerencji w sufit - oprawy oświetleniowe musiały być zainstalowane w miejscach wykorzystywanych dla istniejącego tu wcześniej rozwiązania.
Opracowanie projektu oświetlenia powierzono Luukowi van Laake, założycielowi firmy digiluce. Istotnym aspektem jego koncepcji było wydobycie kolorów i zróżnicowanych faktur tkanin. Aby osiągnąć ten efekt zastosowano system oświetlenia INTRO z technologią TGRfashion firmy Zumtobel. Ledowe spoty charakteryzują się wysokim wskaźnikiem oddawania barw, wynoszącym Ra=95, co pozawoliło na wydobycie jasnych i nasyconych tonów oraz podkreślenie tekstury materiałów.
Osiągnięte dzięki wykorzystaniu spotów dynamiczne efekty świetlne sprawiają wrażenie, że manekiny poruszają się niczym po wybiegu. Nocą moc lamp jest zmniejszana, a kontrasty mniej wyraziste, przy jednoczesnym zachowaniu scenicznego charakteru przestrzeni, wyeksponowanej poprzez obszerną witrynę.
Zastosowanie systemu oświetlenia Zumtobel pozwoliło na znaczącą poprawę efektywności energetycznej – zużycie energii udało się zmniejszyć aż o 70%.