Architektura MuratorSzkoła ArchitekturyDzień otwarty on-line na Politechnice Łódzkiej

Dzień otwarty on-line na Politechnice Łódzkiej

Koło naukowe Kąt działające na Politechnice Łódzkiej zaprasza przyszłych studentów architektury i architektury wnętrz na dni otwarte on-line. W programie możliwość zadawania pytań i prezentacje ulubionych wykładowców.

Dzień otwarty on-line na Politechnice Łódzkiej

Z uwagi na sytuacje epidemiologiczną organizacja dni otwartych na polskich uczelniach nie jest obecnie możliwa. Studenci koła naukowego Kąt na Politechnice Łódzkiej postanowili więc przeprowadzić je on-line, publikując na Instagramie najważniejsze informacje o rekrutacji i nauce. W ramach inicjatywy prezentują m.in. materiały wideo z wypowiedziami ulubionych wykładowców. Do studiowania na Politechnice Łódzkiej zachęcają już Jakub Miszczak, prodziekan do spraw studenckich Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, czy dr Błażej Ciarkowski.

Czytaj też: Architektura: studia w Polsce. Jak wyglądają, jak się dostać, gdzie najlepiej studiować architekturę |

Zainteresowani mogą też zadawać pytania, zarówno na Instagramie, jak i facebookowym profilu koła. Kąt to przekrój przez wszystkie roczniki studentów architektury, czym chcemy dać Wam dostęp do ogromnej bazy informacji – opowiemy także o uczelni wszystko, czego jesteście ciekawi! Każdy student ma własny obraz uczelni, ale każdy punkt widzenia jest warty poznania. Zaproście znajomych ze szkół rysunku i liceum, a po takim wtajemniczeniu egzamin i studia będą Wam niestraszne – zachęcają organizatorzy. Więcej informacji na FB i IG.

Architektura: studia w Polsce. Jak wyglądają, jak się dostać, gdzie najlepiej studiować architekturę Decyzja zapadła: Architektura. Studia architektoniczne oferuje jednak kilkadziesiąt wydziałów w całej Polsce. Gdzie najlepiej studiować architekturę? Czym kierować się przy wyborze uczelni? Jakie wymagania należy spełnić? Jak wyglądają studia? I czy w ogóle warto studiować architekturę? Publikujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i listę wiodących szkół architektury w Polsce.
Zajęcia on-line na Politechnice Łódzkiej: rozmowa z Pauliną Suchenek, nową ambasadorką „Architektury-murator” Większość zajęć prowadzona jest za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams. Odbywa się to w taki sposób, że po kolei każdy z nas udostępnia swoje pliki, które udało się przygotować na korektę, omawia swoje pomysły, ewentualne problemy, które napotkał, a następnie prowadzący się do nich ustosunkowują i w taki sposób rodzi się żywa dyskusja – o prowadzonej zdalnie nauce na Wydziale Architektury Politechniki Łódzkiej rozmawiamy ze studentką Pauliną Suchenek, nową ambasadorką „Architektury-murator”.
Zajęcia on-line na Politechnice Białostockiej: rozmowa z Natalią Mąką, nową ambasadorką „Architektury-murator” Projekty grupowe robię w zgranym zespole. Korzystamy z Skype’a ze względu na możliwość udostępniania ekranu. Dzwonimy, rozmawiamy ze sobą tyle, ile potrzebujemy. Nawet po kilkanaście godzin dziennie. Jest jedna wada: część osób z grupy ma problemy z internetem. Najbardziej uciążliwy jest czas przesyłania plików między sobą, trwa dość długo, często ponad godzinę – o prowadzonej zdalnie nauce na Wydziale Architektury Politechniki Białostockiej rozmawiamy ze studentką Natalią Mąką, nową ambasadorką „Architektury-murator”.
Zajęcia on-line na Politechnice Gdańskiej: rozmowa z Katarzyną Barnaś, nową ambasadorką „Architektury-murator” Na studiach II stopnia, po uzyskaniu tytułu inżyniera, dużo osób podejmuje się pierwszej pracy w zawodzie. W normalnych warunkach zazwyczaj wiąże się to z ciągłą walką z czasem. W trakcie domowej izolacji pracę i studia mamy w jednym miejscu, co bardzo ułatwia organizację – o prowadzonej zdalnie nauce na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej rozmawiamy ze studentką Katarzyną Barnaś, nową ambasadorką „Architektury-murator”.
Zajęcia on-line na Politechnice Krakowskiej: rozmowa z Zuzanną Matuszną, nową ambasadorką „Architektury-murator” Korekty mailowe nigdy nie są tak pełne jak te przeprowadzane na żywo, brakuje mi również żywej dyskusji, która zawsze miała miejsce i była niezwykle inspirująca i motywująca. Podczas zajęć zdalnych jesteśmy zdani bardziej na siebie – o prowadzonej zdalnie nauce na Wydziale Architektury Politechniki Krakowskiej rozmawiamy ze studentką Zuzanną Matuszną, nową ambasadorką „Architektury-murator”.
Zajęcia on-line na Politechnice Wrocławskiej: rozmowa z Aleksandrą Szczębarą, nową ambasadorką „Architektury-murator” Na wykład on-line można „pójść” w piżamie i z kubkiem kawy. Aby zachować jak najlepszą jakość transmisji, sami wykładowcy proponują, aby wyłączyć kamerki i mikrofony. Nie trzeba również tracić czasu na dojazdy na uczelnię. To duża oszczędność czasu, który można spożytkować inaczej – o prowadzonej zdalnie nauce na Wydziale Architektury Politechniki Wrocławskiej rozmawiamy ze studentką Aleksandrą Szczębarą, nową ambasadorką „Architektury-murator”.