Prostopadłościenny obiekt o dwóch kondygnacjach ma powierzchnię 3200 m2. Zapewnia miejsce pracy dla 50 osób oraz miejsce przeznaczone do prezentacji urządzeń. Wnętrza zaprojektowano wokół dziedzińca – ogrodu na pierwszym piętrze oraz znajdującego się poniżej bloku z magazynem i pomieszczeniami gospodarczymi. Po północnej i wschodniej stronie zlokalizowano wysoką na dwie kondygnacje przestrzeń ekspozycyjną w kształcie litery L. Po stronie południowej i zachodniej budynek jest podzielony na dwa poziomy mieszczące biura, sale konferencyjne i kantynę dla pracowników. W miejscu skrzyżowania tych dwóch, odmiennie zaprojektowanych stref, w południowym narożniku znalazło się foyer z recepcją. Naprzeciwko, w północnozachodnim narożniku przewidziano obniżony do wysokości jednej kondygnacji showroom – miejsce prezentacji produktów i maszyn wraz z przykładowymi zastosowaniami. Powyżej znajduje się dostępna za pośrednictwem klatki schodowej przeszklona galeria, która służy jako miejsce spotkań z widokiem na przestrzeń ekspozycyjną.
Budynek zaprojektowali architekci z niemiecko-amerykańskiej pracowni Barkow Leibinger oraz warszawskiej - Artchitecture. Inwestor, będąc firmą specjalizującą się w technologii laserowej i obróbce metalu, również w swojej siedzibie chciał zastosować sufity metalowe najwyższej jakości. Projekt zakładał monolityczny, czysty wygląd, funkcjonalność systemu i łatwy dostęp do przestrzeni powyżej sufitu.
Kolejnym, ważnym dla inwestora, warunkiem był komfort akustyczny pracowników. Architekt zaproponował sufit metalowy, prosty w formie, z uporządkowanymi elementami serwisowymi i z pełnym dostępem do przestrzeni ponadsufitowej. Idealny okazał się system prostokątnych płyt Metal R-Clip z płytami o różnych wymiarach. Mając na względzie konieczność zapewnienia komfortu akustycznego pracowników, płyty są perforowane i z flizeliną akustyczną.
Warto też wspomnieć o trwałości metalowych sufitów podwieszanych. Dlatego bardzo dobrze się sprawdzają w ciągach komunikacyjnych i w przestrzeniach otwartych, np. showroomach.

i

i

i

i