Agencja 360 Content Team, funkcjonująca w strukturach Biura Reklamy Time SA, wygrała konkurs Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika „Zawód: Architekt” oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl. Pierwszy numer, przygotowany wspólnie przez IARP oraz 360 Content Team, ukaże się już w lutym. W kwestiach merytorycznych zespół będzie wspierać redakcja naszego miesięcznika.
Połączenie potencjału Izby Architektów RP oraz profesjonalizmu 360 Content Team pozwoli w skuteczny i optymalny sposób realizować cel Izby Architektów RP, jakim jest promocja kultury architektonicznej, ochrona przestrzeni i architektury jako dobra publicznego. Celem magazynu jest m.in. upowszechnianie rzetelnej wiedzy o architekturze i o praktycznych aspektach zawodu architekta, co ma istotne znaczenie dla upowszechniania wysokich standardów wykonywania tego zawodu – mówi prezes IARP Małgorzata Pilinkiewicz. Do zadań 360 Content Team będzie należało wydawanie dwumiesięcznika (od planowania numeru po jego druk i dystrybucję) oraz prowadzenie serwisu Zawod-architekt.pl. Agencja ma także dbać o promocję tytułu na wydarzeniach branżowych. Za sprzedaż reklam odpowiadać ma Biuro Reklamy Time – Dział Budowa.