fotka z /zdjecia/branding_igor(2)_01.jpg

i

Autor: Archiwum Architektury

Architektura brandingu/Branding architektury

2010-05-12 2:00

Wykład pt. architektura brandingu/branding architektury poświęcony zostanie przenikaniu się marketingu i architektury.

17.05.2010 / 18.00 / klubokawiarnia Owoce i Warzywa / Traugutta 9 / Łódź

Pierwszy wykład Igora Gałązkiewicza poświęcony zostanie korelacji architektury i brandingu.

Współczesna architektura wykazuje coraz silniejszy związek z marketingiem, co zmienia w sposób zasadniczy obraz tych dwóch dziedzin. Komunikat, który niesie za sobą architektura spełnia także inną, komercyjną funkcję.

W trakcie wykładu poruszony zostanie wątek architektury jako składowej procesu budowania marki i kreowania wizerunku produktu, począwszy od miast (Barcelona, Bilbao, Berlin) na dobrach konsumpcyjnych skończywszy (Chanel, LVMH, Alessi, BMW). Podczas spotkania także o nowej roli architekta (Hadid, Chipperfield, Koolhaas, Berkel), którego nazwisko przybiera charakter marki. Omówione zostaną możliwości kreowania produktu poprzez architekturę, jak również strategie firm współpracujących ze znanymi architektami. Poruszony temat ma na celu zwrócenie uwagi na zmiany zachodzących w świecie projektowym, które wyznaczą nowy kierunek na nadchodzące lata.

Serdecznie zapraszamy!

fotka z /zdjecia/branding_igor(2)_art.jpg

i

Autor: Archiwum Architektury