Nie lubimy stać w kolejkach i stacja benzynowa nie jest tu wyjątkiem. Jednak oczekiwanie na tankowanie w letnim upale zdecydowanie nie należy do przyjemnych. Zwłaszcza, gdy na tylnym siedzeniu marudzą małe dzieci. Dlatego ORLEN postanowił wprowadzić Mobilnego Kasjera -ułatwienie, które rozładuje największe kolejki. Chodzi przede wszystkim o okresy nasilonego ruchu na dużych stacjach tranzytowych i w Miejscach Obsługi Podróżnych. Mobilny Kasjer to pracownik stacji paliw, który jest wyposażony w tablet z mobilną aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz terminal. Przyjmuje płatności za paliwo na podjeździe, bezpośrednio po tankowaniu. U Mobilnego Kasjera możemy zapłacić bezpośrednio po zatankowaniu. W ten sposób kupimy nie tylko paliwo, ale także produkty dostępne na podjeździe (np. płyny do spryskiwaczy czy węgiel drzewny do grilla).Pomoc Mobilnego Kasjera i możliwość płacenia za paliwo przy dystrybutorze docenią z pewnością osoby starsze, niepełnosprawne, rodzice podróżujący z małymi dziećmi oraz osoby, którym się zwyczajnie spieszy. Płacenie u Mobilnego Kasjera wygląda tak samo, jak przy stacjonarnych stanowiskach kasowych. Można u niego m.in. pobrać wydrukowane kupony rabatowe, skanować kody kreskowe z kuponów promocyjnych, prosić o wystawienie faktury, a nawet o szybką aktualizację danych rozliczeniowych klienta. Pomysł Mobilnego Kasjera powstał w odpowiedzi na sygnały od klientów ORLEN.
Mobilny Kasjer rozładuje kolejkę na stacji
W okresach nasilonego ruchu – np. gdy wyjeżdżamy na weekendy lub z nich wracamy – i chcemy zatankować, zniechęcają nas duże kolejki na stacjach. ORLEN postanowił ten problem rozwiązać wprowadzając Mobilnego Kasjera. Przyjmuje on płatności za paliwo na podjeździe, bezpośrednio po tankowaniu.