Organizatorami dwuetapowego konkursu są Gmina Miejska Kraków oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Na podstawie nadesłanych portfolio, jury wybierze pięciu finalistów, którzy otrzymają zaproszenie do odpłatnego przygotowania projektu. Spośród nich wyłoniony zostanie zwycięzca, z którym organizator podpisze umowę w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości do 190 000 zł brutto.
W I etapie uczestnicy będą musieli opracować projekt Systemu Informacji Miejskiej dla dzielnicy Podgórze, obejmującej plac Podgórski wraz z ulicami przyległymi. Do obowiązkowych elementów należeć będą: tablica adresowa, tablica uliczna oraz wolno stojące tablice informacyjne opisowo-ilustracyjne, oświetlane i nieoświetlane. W jury konkursu znaleźli się: Anna Myczkowska-Szczerska (przewodnicząca), Dawid Korzekwa, Agnieszka Łakoma, Łukasz Franek, Jerzy Zbiegień, Magdalena Doksa-Tverberg, Lex Drewiński, Janusz Górski i Marian Oslislo. Aby wziąć udział w konkursie, należy do 18 sierpnia 2017 roku do godziny 24.00 przesłać swoje portfolio w formacie PDF razem ze skanami uzupełnionych załączników na adres: [email protected]. Ogłoszenie listy pięciu uczestników zaproszonych do II etapu ma nastapić 23 sierpnia. Więcej informacji raz pełna treść regulaminu wraz z załącznikami dostępne tu.