ZUO CORP. POP UP SHOP

i

Autor: Archiwum Architektury

ZUO CORP. POP UP SHOP

2011-01-11 1:00

Głównym założeniem projektu jest wykreowanie unikalnego wydarzenia z pogranicza sztuki, mody i dizajnu. Czarny kubik kryje wewnątrz system luster, który w połączeniu z instalacją świetlną, multiplikuje przestrzeń, tworząc wrażenie nieskończoności. Awangardowy 42 metrowy sklep postoi przy ulicy Brackiej w Warszawie tylko do końca marca

W styczniu 2011 roku ruszył nowy modowy projekt - ZUO corp. Projektanci marki, Dagmara Rosa i Bartek Michalec postawili na nowatorską formę sprzedaży. Kolekcje jesień-zima 2010/2011 dostępna będzie w pierwszym w Polsce koncepcyjnym pop-up shopie.

Bryłę budynku zaprojektowali – Hanna Kokczyńska, autorka miejskiego projektu nad brzegiem Wisły - Różowy świecący jeleń) oraz Jacek Majewski z pracowni SuperSuper, wspomagani przez Agnieszkę Kuczyńską. Mają oni na swoim koncie projekt wewnętrznej elewacji polskiego pawilonu EXPO 2010 w Szanghaju. Awangardowy 42 metrowy sklep (wymiary wnętrza / 5 x 4.5 m , wysokość / 2.90 m) stanął przy ulicy Brackiej 20 (vis-a-vis Między Nami Cafe), tylko do końca marca. Głównym założeniem projektu jest wykreowanie unikalnego wydarzenia z pogranicza sztuki, mody i dizajnu. Czarny kubik kryje wewnątrz system luster, który w połączeniu z instalacją świetlną, multiplikuje przestrzeń, tworząc wrażenie nieskończoności. Pawilon jest czynny w godzinach od 12.00 do 21.00, za wyjątkiem niedzieli. www.zuocorp.com

fotka z /zdjecia/zuo_sklep.jpg

i

Autor: Archiwum Architektury