Jak opublikować swój projekt na stronie „Architektury-murator”?
Chcesz opublikować swój dyplom lub inny projekt na naszej stronie i podzielić się nim z szeroką publicznością? To bardzo proste. Najciekawsze prace prezentować będziemy w mediach społecznościowych.

Hakerzy, botty i internetowe trolle nie odpuszczają nawet takim serwisom jak nasz. W ostatnim czasie, z uwagi na kilka ataków, czasowo wyłączyliśmy możliwość samodzielnego dodawania projektów studenckich na stronie „Architektury-murator” i pracujemy nad nowym, bezpieczniejszym mechanizmem. Nie chcemy jednak pozbawiać Was możliwości prezentacji swoich prac. Wiemy, jak ważna jest dziś dzielenie się pomysłami z innymi i promowanie własnych osiągnięć.
Aby opublikować projekt na stronie „Architektury-murator”, prześlij go mailem na adres: architektura_studenci@grupazpr.pl. W zgłoszeniu musi się znaleźć:
-nazwa projektu,
-opis projektu (do 3600 znaków ze spacjami),
- skrócony opis projektu (ok. 300 znaków ze spacjami, krótkie wyjaśnienie głównej idei, która wyświetli się w formie leadu na stronie głównej),
- maksymalnie 5 wizualizacji w formacie .jpg lub .png do; 2 mb/ilustracja, wraz z ewentualnymi podpisami (prosimy o numerację zdjęć w nazwach plików i zrobienie podpisów w pliku tekstowym) i zaznaczeniem, która ma być wyświetlana jako główna, otwierająca artykuł. Wizualizacja główna najlepiej, jeśli będzie w układzie poziomym.
- Uzupełniona metryka:
Autor / autorzy:
Nazwa uczelni:
Wydział:
Rok studiów:
Rok rozpoczęcia studiów:
Opieka naukowa:
co tydzień nowa porcja najświeższych architektonicznych newsów z Polski i ze świata!