Jak opublikować swój projekt na stronie „Architektury-murator”?
Chcesz opublikować swój dyplom lub inny projekt na naszej stronie i podzielić się nim z szeroką publicznością? To bardzo proste. Najciekawsze prace prezentować będziemy w mediach społecznościowych.

Hakerzy, botty i internetowe trolle nie odpuszczają nawet takim serwisom jak nasz. W ostatnim czasie, z uwagi na kilka ataków, czasowo wyłączyliśmy możliwość samodzielnego dodawania projektów studenckich na stronie „Architektury-murator” i pracujemy nad nowym, bezpieczniejszym mechanizmem. Nie chcemy jednak pozbawiać Was możliwości prezentacji swoich prac. Wiemy, jak ważna jest dziś dzielenie się pomysłami z innymi i promowanie własnych osiągnięć.
Aby opublikować projekt na stronie „Architektury-murator”, prześlij go mailem na adres: architektura_studenci@grupazpr.pl. W zgłoszeniu musi się znaleźć:
- - nazwa projektu,
- - opis projektu (do 3600 znaków ze spacjami),
- - skrócony opis projektu (ok. 300 znaków ze spacjami, krótkie wyjaśnienie głównej idei, która wyświetli się w formie leadu na stronie głównej),
- - maksymalnie 5 wizualizacji w formacie .jpg lub .png wraz z ewentualnymi podpisami i zaznaczeniem, która ma być wyświetlana jako główna, otwierająca artykuł. Wizualizacja główna najlepiej, jeśli będzie w układzie poziomym.
Dane do metryki:
- - autor / autorzy,
- - nazwa uczelni,
- - wydział,
- - rok studiów,
- - rok rozpoczęcia studiów,
- - opieka naukowa.
co tydzień nowa porcja najświeższych architektonicznych newsów z Polski i ze świata!