Filharmonia Łódzka. Konkurs na projekt identyfikacji wizualnej
Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) ogłaszają otwarty, dwuetapowy konkurs na projekt identyfikacji wizualnej. Termin nadsyłania portfolio upływa 16 grudnia

Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina w 2015 roku obchodzi jubileusz – mija 100 lat od założenia Łódzkiej Orkiestry Symfonicznej. W związku z obchodami jubileuszu zorganizowany został konkurs na projekt nowej identyfikacji wizualnej tej instytucji. Na podstawie nadesłanych portfolio, zawierających przynajmniej trzy projekty identyfikacji wizualnych instytucji państwowych, kulturalnych lub o zbliżonej funkcji, sąd konkursowy wskaże 5 finalistów. Projektanci zaproszeni do II etapu konkursu otrzymają wynagrodzenie w wysokości 1000 zł tytułem wykonania wstępnych koncepcji prac. Powinny one obejmować m.in. projekt logo Filharmonii Łódzkiej, layout witryny internetowej i plakat.
Wyłoniony spośród tych prac projekt zostanie zrealizowany. Autor nagrodzonej koncepcji zostanie zaproszony do wykonania wszystkich elementów identyfikacji.
Terminy
16 grudnia 2013, 23.59 – termin nadsyłania portfolio na adres: office@stgu.pl
18 grudnia 2013 – ogłoszenie wyników I etapu
22 stycznia 2014 – nadsyłanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych
29 stycznia 2014 – ogłoszenie wyników konkursu
Nagrody
I nagroda – 31 000 zł
Każdy z projektantów zaproszonych do II etapu otrzyma honorarium w wysokości 1000 zł
Sąd konkursowy
Tomasz Bęben – dyrektor naczelny Filharmonii Łódzkiej
Marzena Wiśniak – kierownik Działu Rozwoju i Reklamy Filharmonii Łódzkiej, kierownik projektu
Małgorzata Cnota – redaktorka wydawnictw Filharmonii Łódzkiej
Sławomir Iwański – projektant graficzny, wykładowca ASP w Łodzi
Dawid Korzekwa – projektant graficzny, prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, wykładowca ASP w Katowicach
Jakub Stępień Hakobo – projektant graficzny, Hakobo Studio
Więcej informacji: stgu.pl >>