Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina w 2015 roku obchodzi jubileusz – mija 100 lat od założenia Łódzkiej Orkiestry Symfonicznej. W związku z obchodami jubileuszu zorganizowany został konkurs na projekt nowej identyfikacji wizualnej tej instytucji. Na podstawie nadesłanych portfolio, zawierających przynajmniej trzy projekty identyfikacji wizualnych instytucji państwowych, kulturalnych lub o zbliżonej funkcji, sąd konkursowy wskaże 5 finalistów. Projektanci zaproszeni do II etapu konkursu otrzymają wynagrodzenie w wysokości 1000 zł tytułem wykonania wstępnych koncepcji prac. Powinny one obejmować m.in. projekt logo Filharmonii Łódzkiej, layout witryny internetowej i plakat. Wyłoniony spośród tych prac projekt zostanie zrealizowany. Autor nagrodzonej koncepcji zostanie zaproszony do wykonania wszystkich elementów identyfikacji.Terminy16 grudnia 2013, 23.59 – termin nadsyłania portfolio na adres: office@stgu.pl18 grudnia 2013 – ogłoszenie wyników I etapu 22 stycznia 2014 – nadsyłanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 29 stycznia 2014 – ogłoszenie wyników konkursuNagrodyI nagroda – 31 000 złKażdy z projektantów zaproszonych do II etapu otrzyma honorarium w wysokości 1000 złSąd konkursowyTomasz Bęben – dyrektor naczelny Filharmonii ŁódzkiejMarzena Wiśniak – kierownik Działu Rozwoju i Reklamy Filharmonii Łódzkiej, kierownik projektuMałgorzata Cnota – redaktorka wydawnictw Filharmonii ŁódzkiejSławomir Iwański – projektant graficzny, wykładowca ASP w ŁodziDawid Korzekwa – projektant graficzny, prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, wykładowca ASP w KatowicachJakub Stępień Hakobo – projektant graficzny, Hakobo StudioWięcej informacji: stgu.pl >>
Filharmonia Łódzka. Konkurs na projekt identyfikacji wizualnej
2013-12-12
7:00
Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) ogłaszają otwarty, dwuetapowy konkurs na projekt identyfikacji wizualnej. Termin nadsyłania portfolio upływa 16 grudnia