Aplikacja CEMEX Go to wkroczenie biznesu cyfrowego do branży materiałów budowlanych. Udostępnia cyfrowy zestaw usług, który pozwala klientom na usprawnienie interakcji z firmą, zmniejszając obciążenia administracyjne. System ułatwia pracę zespołom projektowym, w tym osobom odpowiedzialnym za zamówienia i fakturowanie.
Dzięki platformie klienci mogą składać zamówienia, przeglądać historię swoich transakcji, śledzić dostawy w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o statusie swojego zamówienia, dokonywać korekt w zamówieniach oraz mieć pełny wgląd do wszystkich informacji. Aplikacja jest rozwijana w oparciu o opinie klientów.
CEMEX Go jest obecnie dostępny w Meksyku, Stanach Zjednoczonych, Kolumbii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Dzięki wdrożeniu narzędzia w najbliższych tygodniach w kolejnych krajach, CEMEX zapewni jego dostępność w połowie krajów, w których działa firma. Do końca 2018 roku aplikacja CEMEX Go będzie dostępna na wszystkich rynkach, gdzie działa CEMEX, obsługując ponad 45 000 klientów.
CEMEX Go dostępny jest już m.in. w Meksyku, Stanach Zjednoczonych, Kolumbii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Od teraz działa również w Polsce.