Firma Puma przedstawiła nową kolekcję sportową AC Milan Home. Projekt dla żeńskich, męskich i młodzieżowych drużyn to ukłon w stronę bogatej tradycji Mediolanu, jego architektury oraz współczesnego designu.Inspiracją dla koszulki z kolekcji stała się najstarsza we Włoszech galeria handlowa Vittorio Emanuele II, będąca jednocześnie jednym z głównych symboli architektonicznych Mediolanu. Mieści się w arkadach w centrum miasta i została nazwana na cześć pierwszego władcy Królestwa Włoch. Stanowi komplementarne połączenie tradycji i historii oraz nowoczesnego podejścia do projektowania. Architektura galerii zainspirowała projektantów do stworzenia wzoru nadrukowanego na tradycyjne dla zespołu czarno-czerwone pasy koszulki, dodając nowoczesny akcent do kultowego projektu. David Bremond, Head of Product Line Management Teamsport, skomentował: „Chcieliśmy stworzyć koszulkę, która szanuje tradycje klubu, ale i przemawia do kibiców we Włoszech i poza nimi. W tej koszulce umieściliśmy rozpoznawalną architekturę Mediolanu, aby reprezentować nie tylko miasto, ale także kulturę, która na nie wpływa”. Nowa koszulka gospodarzy zadebiutuje na boisku 2 sierpnia przeciwko Cagliari, w ostatnim meczu w sezonie Serie A, a komplet AC Milan Home dostępny jest w sprzedaży od 28 lipca.
Nowa kolekcja Pumy dla AC Milan inspirowana architekturą Mediolanu
Firma Puma zaprezentowała nową kolekcję strojów sportowych AC Milan Home, stworzoną dla drużyn grających w sezonie 2020/21. Projekt to ukłon w stronę bogatej historii Mediolanu, jego architektury i współczesnego designu.