Czy szwedzkie podejście do projektowania wyróżnia się czymś szczególnym? Jakimi wartościami, kierują się szwedzcy dizajnerzy. Według firmy Electrolux szwedzkość to funkcjonalność, prostota, skupienie na potrzebach człowieka, ale jednocześnie także troska o środowisko. A jakie jest Wasze zdanie? Electrolux zaprasza do udziału w konkursie na twórczą interpretację hasła „For better living from Sweden”. W jury Justyna Czerniakowska i Magdalena Małczyńska-Umeda z warszawskiej ASP oraz Tomasz Sypytkowski i Paweł Miziołowski z firmy Electrolux. Za zdobycie pierwszego miejsca organizatorzy przewidzieli nagrodę w wysokości 10 tys. zł, za zajęcie drugiego 6 tys. zł, a trzeciego – 2 tys. zł. Zwycięskie prace zostaną także zaprezentowane w ramach kampanii outdoorowej Electrolux. Termin nadsyłania prac mija 30 września.
Konkurs adresowany jest nie tylko do studentów i abolwentów kierunków artystycznych i projektowych, ale do wszystkich zainteresowanych grafiką. Więcej informacji oraz regulamin na stronie www.fromsweden.pl.