For better living from Sweden – konkurs na plakat

i

Autor: Archiwum Architektury

For better living from Sweden – konkurs na plakat

2019-09-09 18:50

Firma Electrolux organizuje konkurs na plakat ukazujący, czym jest szwedzkość i szwedzkie wartości. W puli nagród 18 tys. złotych i udział w kampanii outdoorowej.

Czy szwedzkie podejście do projektowania wyróżnia się czymś szczególnym? Jakimi wartościami, kierują się szwedzcy dizajnerzy. Według firmy Electrolux szwedzkość to funkcjonalność, prostota, skupienie na potrzebach człowieka, ale jednocześnie także troska o środowisko. A jakie jest Wasze zdanie? Electrolux zaprasza do udziału w konkursie na twórczą interpretację hasła „For better living from Sweden”. W jury Justyna Czerniakowska i Magdalena Małczyńska-Umeda z warszawskiej ASP oraz Tomasz Sypytkowski i Paweł Miziołowski z firmy Electrolux. Za zdobycie pierwszego miejsca organizatorzy przewidzieli nagrodę w wysokości 10 tys. zł, za zajęcie drugiego 6 tys. zł, a trzeciego – 2 tys. zł. Zwycięskie prace zostaną także zaprezentowane w ramach kampanii outdoorowej Electrolux. Termin nadsyłania prac mija 30 września.

Konkurs adresowany jest nie tylko do studentów i abolwentów kierunków artystycznych i projektowych, ale do wszystkich zainteresowanych grafiką. Więcej informacji oraz regulamin na stronie www.fromsweden.pl.