Firma Geberit w 2015 roku kupiła markę KOŁO i połączyła oba polskie zespoły. Pracownicy spojonych działów mieli korzystać ze wspólnego budynku w warszawskiej dzielnicy biurowej zwanej Mordorem. Zadaniem architektów z Digital Effect Design Studio była modernizacja wnętrz tego biurowca. Na powierzchni ponad 1700 m2 rozplanowano nowe sale szkoleniowe, biura, a przede wszystkim przestrzeń ekspozycyjną produktów obu marek. Ze względu na nieatrakcyjną okoliczną zabudowę projektanci zastosowali nie tylko standardowe żaluzje, ale też specjalnie zaprojektowane łamacze światła. W rezultacie powstało wnętrze odcięte od zewnętrznego świata, wypełnione rozproszonym światłem. Projektanci musieli podzielić prace na etapy, tak by część biurowa mogła być używana w czasie, gdy trwać będą jeszcze prace wykończeniowe w innych pomieszczeniach. Liczba pracowników znacznie wzrosła. Obecnie zatrudnionych na stałe jest około 60 osób, a drugie tyle regularnie odwiedza siedzibę firmy. Trzeba więc było wygospodarować miejsce na nowe stanowiska pracy i przestrzenie wspólne.
Najważniejszym z nich jest wykończona drewnem kafeteria. Zgodnie z założeniami architektów ma służyć zarówno pracownikom firmy, uczestnikom szkoleń jak i gościom odwiedzającym przyległą strefę ekspozycyjną. Reprezentacyjny charakter tej przestrzeni podkreślony został doborem mebli i dodatków. Krzesła z plecionymi siedziskami wyprodukowano w duńskiej manufakturze Carl Hansen & Søn, stoły wykonane zostały według projektu Jeana Prouve. Na ścianie przy wejściu zawieszono czekan wspinaczkowy i narty z przełomu XIX i XX wieku.
Te wypatrzone przez architekta na aukcji przedmioty dyskretnie sygnalizują miejsce i czas założenia firmy. W salach konferencyjnych i szkoleniowych surowość betonowych płyt na ścianach zestawiono z wnętrzarską biżuterią, taką jak zegary z kolekcji Vitry . Biura podzielono szklanymi ściankami z matowym nadrukiem. Nietypowo rozwiązany został sufit. Panele o wymiarach 120 cm x 60 cm pokryte są miękkim, przypominającym welur materiałem, a poszczególne płyty osadzono na różnej wysokości. Oprócz efektu wizualnego udało się w ten sposób uzyskać poprawę właściwości akustycznych. W firmie z branży produktów sanitarnych biurowa łazienka staje się wizytówką. Na parterze pozostały w niezmienionym stanie toalety dla gości. Ściany i podłogi w tych pomieszczeniach są w całości przeszklone i podświetlane diodami RGB. Toalety i łazienki na piętrze mające służyć głównie pracownikom są nieco skromniejsze i bardziej funkcjonalne. Ozdobą ich ścian są geometryczne reliefy z nordicwood, o kolorystyce i fakturze naturalnego drewna. Nowa przestrzeń ekspozycyjna na piętrze została urządzona z zamiłowaniem do teatralnych efektów.
Labirynt oddzielonych kotarami pomieszczeń wykończono czarnym materiałem. Od tego ciemnego tła odcinają się białe bryły umywalek, wanien i innych produktów firmy. Wystrój uzupełniają sztuczne rośliny i podświetlane tafle z sylwetkami kąpiących się kobiet. Prace w biurowcu zostały zakończone, ale w dalszej perspektywie planowane jest zaadaptowanie dachu – pod pergolą ma się znaleźć dodatkowa przestrzeń do pracy i część gastronomiczna, a pozostałe miejsce ma wypełnić ogród.