Jak opublikować swój projekt na stronie „Architektury-murator”?

i

Autor: Archiwum Architektury GettyImages

Projekty studenckie

Jak opublikować swój projekt na stronie „Architektury-murator”?

2023-11-24 11:09

Chcesz opublikować swój dyplom lub inny projekt na naszej stronie i podzielić się nim z szeroką publicznością? To bardzo proste. Najciekawsze prace prezentować będziemy w mediach społecznościowych.

Redakcja „Architektury-murator” zaprasza studentów do prezentacji swoich prac na łamach portalu. Wiemy, jak ważna jest dziś dzielenie się pomysłami z innymi i promowanie własnych osiągnięć. Aby opublikować projekt na stronie „Architektury-murator”, prześlij go mailem na adres: architektura_studenci@grupazpr.pl. W zgłoszeniu musi się znaleźć:

- nazwa projektu,

- opis projektu (do 3600 znaków ze spacjami),

- skrócony opis projektu (ok. 300 znaków ze spacjami, krótkie wyjaśnienie głównej idei, która wyświetli się w formie leadu na stronie głównej),

- maksymalnie 10 wizualizacji w formacie .jpg do 2 mb/ilustracja, wraz z ewentualnymi podpisami (prosimy o numerację zdjęć w nazwach plików i zrobienie podpisów w pliku tekstowym) i zaznaczeniem, która ma być wyświetlana jako główna, otwierająca artykuł. Wizualizacja główna najlepiej, jeśli będzie w układzie poziomym.

- Uzupełniona metryka: Autor / autorzy: Nazwa uczelni: Wydział: Rok studiów: Rok rozpoczęcia studiów: Opieka naukowa: