fotka z /zdjecia/rzut_poiomy_poster-art.jpg

i

Autor: Archiwum Architektury

Architektura brandingu/branding architektury cz. II

2010-10-26 2:00

Zapraszamy na drugą odsłonę wykładów poświęconych korelacji architektury i brandingu. Tym razem o roli architektury oraz identyfikacji wizualnej w procesie budowania marki instytucji kulturalnych

Owoce i Warzywa klubokawiarnia | Traugutta 9 | Łódźczwartek | 28.10.2010 | godz. 18.00

Tematem wykładu będzie zmieniająca się diametralnie funkcja oraz rola muzeów. Przedstawione zostaną narzędzia, w postaci architektury, działań brandingowych czy kampanii reklamowych, które na nowo konstytuują ich tożsamość. Jak istotny i aktualny to problem pokazuje ekspansywna polityka największych światowych muzeów z Tate, MoMA, czy Luwrem na czele. Wykład będzie okazją do prześledzenia procesu budowania strategii brandingowej muzeów. Analizie poddane zostanie między innymi New Museum w Nowym Jorku autorstwa tegorocznego laureata Nagrody Pritzkera- biura SANAA.


Klubokawiarnia Owoce i Warzywa /organizator/ – Nieskrępowane miejsce dyskusji, relaksu i zabawy, gdzie przeplatają się wielorakie dziedziny twórczości: od projektowania graficznego, fotografii, rysunku, przez modę, design, alternatywną muzykę, po architekturę i film. 
 www.facebook.com/owoceiwarzywa

Igor Gałązkiewicz /prowadzący, autor wykładów/- historyk sztuki, którego pochłaniają problemy badawcze z pogranicza architektury, wzornictwa i marketingu. Prowadzi badania nad rolą architektury w procesie kreowania oraz odświeżania marki. Pracę magisterską poświecił tematyce architektury młodych, europejskich biur projektowych

fotka z /zdjecia/rzut_poiomy_poster-art.jpg

i

Autor: Archiwum Architektury