Zaślepka na obiekt leadowy Architektura

i

Autor: Archiwum Architektury

Konkurs studencki na projekt stoiska - POS (Point Of Sales)

2013-05-15 17:31

Firma Posperita ogłasza otwarty, jednoetapowy konkurs studencki na projekt stoiska sprzedaży POS (Point Of Sales)

Zadanie konkursowe postawione przed uczestnikami polega przygotowaniu projektu POS dla branży FMCG; stoisko przygotowane może być dla kategorii: napój, słodycze, kawa, kosmetyk. Zaprojektowany POS ma skutecznie promować wymyśloną przez uczestnika markę/produkt w danej kategorii. Terminy  konkursu na projekt POS13 maja 2013 - ogłoszenie konkursu  28 czerwca 2013  – ostatni dzień przyjmowania prac konkursowych sierpień 2013 - posiedzenie Jury i wyłonienie laureatów Wszyscy laureaci zostaną e-mailowo i telefonicznie poinformowani o wygranej oraz o szczegółach dotyczących wręczenia i odbioru nagrody. 3 października 2013 – oficjalne rozstrzygnięcie konkursu na projekt POS i wręczenie nagród (Warszawa ul. Bokserska 71) Uczestnicy konkursu studenckiegoW konkursie uczestniczyć mogą studenci uczelni wyższych artystycznych i technicznych działających na terenie Polski. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić tylko jeden projekt w każdej kategorii.Wszystkie nadesłane i nienagrodzone prace podlegają zniszczeniu po zakończeniu konkursu, nie podlegają zwrotowi. Nagrody  w konkursie na projekt POSI miejsce 3000 zł oraz nagroda rzeczowa w postaci tabletu od firmy HP Scitex II miejsca 1500 zł III miejsca 1000 zł Organizator konkursu zastrzega możliwość przyznania specjalnych wyróżnień Komisji Konkursowej Wymogi techniczne i formalne Kategorie: napój, słodycze, kawa, kosmetyk. Forma zgłoszenia: *.pdf , wizualizacja 3D, opis projektu (zastosowanie do produktu ) Projekt powinien być niekonwencjonalny, jednak możliwy do wykonania w warunkach przemysłowych; wielkość formy 3D powinna być skalowalna pod względem rozmiaru, oraz wagi umieszczonego materiału wystawowego. Materiały sztywne możliwe do zastosowania w projekcie POS to tektury faliste, PCV spienione, polipropylen komórkowy, PCV sztywne; obiekt powinien wytrzymać okres ekspozycji długości przynajmniej 30 dni.Kryteria oceny projektu POS  Niekonwencjonalność przedstawionego projektu - 30%  Koszt produkcji (w przeliczeniu na szt. ) i wysyłki – 30%  Możliwość zastosowania dla różnych produktów –skalowalność  (pod względem parametrów umieszczonych produktów wagi, wielkości produktów) - 20% Łatwość montażu - 20% Więcej informacji: https://www.posperita.pl/assets/assets/RegulaminKonkursuPosperita.pdf

POSperita - organizator konkursu studenckiego na projekt punktu sprzedaży

i

Autor: Archiwum Architektury POSperita - organizator konkursu studenckiego na projekt punktu sprzedaży