Wise Habit to marka parasolowa, która została założona przez duet: Marcelinę Plichtę-Wabnik i Michała Kicińskiego, a jej dyrektorem kreatywnym jest Pini Leibovich. Wytwarza własne linie produktowe oraz rozwija brandy Tre Product, Mudita (w tym Mudita Time) oraz Stolp. Wychodzi od świadomego projektowania, które współtworzy zrównoważony świat. Projektuje i wybiera produkty wspierające w budowaniu pozytywnych i wspierających nawyków – tj. regularne nawadnianie, prowadzenie dziennika, noszenie jakościowej odzieży czy zdrowe spanie. Grupa oferuje także usługi z obszaru research & development.
Kuchnia zaprojektowana została przez Karolinę Ferenc (Senior Industrial Designer w Wise Habit) i Ryszarda Rychlickiego dla Wise Habit i stworzona została w duchu rethink, reduce, recycle, na nowo definiując pojęcie kuchni. Jej modułowość i mobilność daje możliwość dowolnej aranżacji przestrzeni biurowej, domowej czy podczas wydarzeń, konferencji, targów. Pomysł zrodził się z potrzeby optymalizacji przestrzeni biurowej oraz chęci stworzenia estetycznej i przemyślanej przestrzeni do gotowania.
Kolekcja Wise Kitchen otrzymała IF Design Award 2024 w kategorii Product Design.
www.wisehabit.com