Architektura MuratorProjektyZespół mieszkaniowy przy Katowickiej Strefie Kultury z pozwoleniem na budowę.

Zespół mieszkaniowy przy Katowickiej Strefie Kultury z pozwoleniem na budowę.

"Sąsiedztwo instytucji kulturalnych, takich jak NOSPR i Muzeum Śląskie, które są dziś ikonami Katowic, wymagało pokory" – tłumaczą projektanci z medusagroup. W ramach pierwszego etapu powstaną trzy bloki o wysokości 12 kondygnacji.

Zespół zabudowy mieszkaniowej przy Katowickiej Strefie Kultury z pozwoleniem na budowę.
Masterplan dla kampusu w Katowicach Konior Studio opracowało koncepcję zagospodarowania terenów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Nagroda Architektoniczna Polityki dla Wydziału Radia i Telewizji UŚ Znamy laureta siódmej edycji architektonicznej nagrody: to katowicka realizacja BAAS, Grupy 5 Architekci oraz Małeccy Biuro Projektowe.
Budynek biurowy w Katowicach Minimalistyczny w formie biurowiec projektu SLAS wyróżnia się ceramiczną elewacją. Budynek został nagrodzony w konkursie Architektura Roku Województwa Śląskiego.
Plac na Glanc 2018 - konkurs na projekt podwórka [WIDEO] Dzięki inicjatywie Plac na Glanc zrewitalizowanych zostało już 7 katowickich podwórek. Teraz czas na kolejne - przestrzeń przy ul. Strzelców Bytomskich 13.
Złota dziesiątka Katowic Plebiscyt ZŁOTA 10. architektury Katowic drugiej połowy XX wieku i towarzysząca mu wystawa doskonale motywują i fachowców, i zwykłych mieszkańców do refleksji nad wartością architektonicznej spuścizny miasta. W plebiscycie do głosowania przedstawiono 20 obiektów zrealizowanych tu od 1949 do 1998 roku – od socrealizmu do postmodernizmu. Dla nikogo nie było zaskoczeniem, że pierwsze miejsce zajął symbol Katowic – hala widowiskowo-sportowa Spodek autorstwa architektów Macieja Ginowta, Macieja Krasińskiego, Jerzego Hryniewieckiego i konstruktora Wacława Zalewskiego (1964-1971) – relacja Justyny Wojtas-Swoszowskiej.
Po prostu filmowy – o Wydziale Radia i Telewizji w Katowicach Ewa Kuryłowicz Budynek ma nastrój podporządkowany nie tylko sztuce, ale przede wszystkim twórczości. Jako rozwiązanie dla pytających o zdiagnozowanie tożsamości miejsca wydaje się wzorcowy. A do tego jest po prostu filmowy. Stanowi jeszcze jeden dowód na to, że uzyskanie pięknej architektury nie wymaga bardzo dużych nakładów finansowych, ale na pewno wymaga konkursu, w którym zabierają głos najlepsi i najlepsi go rozstrzygają, a potem niezwykłej determinacji inwestora, świadomego, że ma do czynienia z dziełem sztuki – pisze Ewa Kuryłowicz.